Ochrana zásielky pred poškodením
Zabezpečte si jednoduché a rýchle riešenie v prípade poškodenia zásielky počas doručenia. S touto doplnkovou službou preberáme zodpovednosť za prepravné riziko my – nie vy.
Čo získate:
-
Okamžitú výmenu – ak odmietnete zásielku alebo ju vrátite kuriérovi pre poškodenie,
-
Expedíciu novej zásielky najneskôr do 3 pracovných dní (ak je produkt skladom),
-
Vrátenie poplatku za službu, ak náhradný tovar nie je dostupný.
Ako to funguje:
-
Poškodenú zásielku odmietnite alebo vráťte kuriérovi,
-
Do 48 hodín nás kontaktujte emailom/telefonicky a doložte fotografie,
-
Ak máme produkt na sklade, expedujeme nový tovar ihneď, z externého skladu do 72 hodín.
-
Ak produkt nie je dostupný, vrátime poplatok za službu a dohodneme ďalší postup.