Ochrana zásielky pred poškodením

Zabezpečte si jednoduché a rýchle riešenie v prípade poškodenia zásielky počas doručenia. S touto doplnkovou službou preberáme zodpovednosť za prepravné riziko my – nie vy.

Čo získate:

  • Okamžitú výmenu – ak odmietnete zásielku alebo ju vrátite kuriérovi pre poškodenie,

  • Expedíciu novej zásielky najneskôr do 3 pracovných dní (ak je produkt skladom),

  • Vrátenie poplatku za službu, ak náhradný tovar nie je dostupný.

Ako to funguje:

  1. Poškodenú zásielku odmietnite alebo vráťte kuriérovi,

  2. Do 48 hodín nás kontaktujte emailom/telefonicky a doložte fotografie,

  3. Ak máme produkt na sklade, expedujeme nový tovar ihneď, z externého skladu do 72 hodín.

  4. Ak produkt nie je dostupný, vrátime poplatok za službu a dohodneme ďalší postup.